Aktualności z branży
Emirates pokrywają koszty związane z zakażeniem koronawirusem
Jako pierwsza linia lotnicza na świecie!
Od teraz Linie Emirates pokrywają koszty poniesione przez pasażerów związane z zakażeniem koronawirusem. Jest to wiodąca inicjatywa w branży, która ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa podróżujących. Linie Emirates są pierwszą na świecie linią lotniczą oferującą pasażerom pokrycie kosztów świadczeń medycznych i kwarantanny w związku z zachorowaniem na COVID-19 bez dodatkowych opłat i niezależnie od kierunku oraz klasy rezerwacyjnej.
Klienci Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych do 150 000 euro i koszty związane z przebywaniem na kwarantannie w wysokości 100 euro dziennie przez 14 dni. Powyższą ochronę linie zapewniają bez dodatkowych kosztów ze strony pasażera.
– Zgodnie z zarządzeniem Jego Wysokości Szejka Mohammeda, wiceprezydenta Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz premiera i emira Dubaju, linie Emirates torują drogę do zwiększenia poczucia bezpieczeństwa podróży zagranicznych. Wiemy, że w związku ze stopniowym otwieraniem granic pasażerowie są spragnieni lotów, ale jednocześnie poszukują elastycznych rozwiązań i potrzebują zabezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń podczas podróży – powiedział Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates.
– Linie Emirates podejmowały intensywne działania, aby ograniczyć ryzyko zakażenia na każdym etapie podróży. Zrewidowaliśmy także nasze zasady rezerwacji, aby zapewnić klientom większą elastyczność. Teraz idziemy o krok dalej, jako pierwsza linia lotnicza zapewniając pasażerom na całym świecie pokrycie kosztów świadczeń medycznych i kwarantanny poniesionych w wyniku zakażenia koronawirusem bez żadnych dodatkowych opłat. To duża inwestycja, ale najważniejsi są dla nas pasażerowie, którzy z pewnością docenią tę inicjatywę – dodaje Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum.
Linie Emirates oferują pokrycie kosztów świadczeń medycznych i kwarantanny poniesionych w związku z zachorowaniem na COVID-19 bez żadnych dodatkowych opłat niezależnie od klasy rezerwacyjnej i kierunku podróży. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 października 2020 r. (pierwszy lot powinien odbyć się nie później niż 31 października 2020 r.) i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej.
Przed lotem nie trzeba się rejestrować ani wypełniać żadnych formularzy, nie trzeba także wykorzystywać oferowanej przez przewoźnika ochrony.
Aby uzyskać pomoc i skorzystać z ochrony w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży, wystarczy zadzwonić na specjalną infolinię.
Numer infolinii i szczegółowe informacje na temat kosztów podlegających zwrotowi można znaleźć na stronie: www.emirates.com/COVID19assistance.
Więcej informacji w Biurze Obsługi Klienta
tel: 17 230 68 00, 724 010 003
e-mail: