Dołącz do naszego zespołu!

Aktualności z branży

Dołącz do naszego zespołu!

Poznaj stanowiska pracy.

 

Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Kraków, Kielnarowa k/Rzeszowa

 

Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych na rynku polskim.

Pracownik zatrudniony na stanowisku Asystent Zarządu / Office Manager odpowiedzialny będzie za zapewnienie kompleksowej i wysokiej jakości obsługi administracyjnej biura zarządu.

Wymagania:

•    komunikatywność, otwartość, odpowiedzialność, uczciwość

•    dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne

•    znajomość przepisów księgowych i prawa pracy

•    znajomość programu Optima i PUE oraz pakietu Microsoft Office

•    znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym

•    umiejętność obsługi urządzeń biurowych

•    umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu

•    czynne prawo jazdy kategorii B

Obowiązki:

•    wsparcie organizacyjno-administracyjne biura zarządu

•    przygotowanie raportów, analiz na potrzeby zarządu firmy

•    koordynacja codziennej pracy biura

•    ścisła współpraca z działem księgowym i kadrowym

•    analizy księgowo-finansowe na zlecenie zarządu

•    reprezentacja firmy w kontaktach zarówno z klientami jak i dostawcami

•    negocjowanie warunków umów z dostawcami usług

•    organizacja wydarzeń firmowych

Oferujemy:

•    zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

•    5-dniowy tydzień pracy (poniedziałek – piątek)

•    spersonalizowane narzędzia pracy (laptop, telefon)

•    indywidualne podejście do pracownika

•    udział w szkoleniach

•    możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie

•    przyjazną atmosferę pracy

•    stałe wynagrodzenie


CV proszę przesyłać na adres: [email protected] z dopiskiem „Asystent Zarządu”.

 

Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.

 

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta VIP

Miejsce pracy: Kielnarowa k/Rzeszowa


Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych na rynku polskim.

Pracownik zatrudniony na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta VIP odpowiedzialny będzie za współpracę z naszymi najbardziej prestiżowymi Klientami w zakresie organizacji ich podróży oraz czasu wolnego.

Wymagania:

•    doświadczenie we współpracy z Klientem VIP

•    dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne

•    zorientowanie na Klienta

•    rozwinięte umiejętności sprzedażowe

•    dyspozycyjność o różnych porach dnia i nocy

•    umiejętność pracy pod presją czasu

•    zdolności negocjacyjne

•    kreatywność, upór, dyskrecja, zaangażowanie

•    znajomość języka angielskiego i / lub innego języka obcego w stopniu zaawansowanym

•    umiejętność obsługi urządzeń biurowych

•    czynne prawo jazdy kategorii B

Obowiązki:

•    zapewnienie doskonałej obsługi Klienta VIP

•    rozwijanie osobistych relacji z Klientami VIP w celu zbudowania długotrwałej współpracy

•    organizowanie podróży biznesowych i prywatnych Klientów VIP

•    organizowanie czasu wolnego Klientów VIP

•    doradzanie w aspekcie dopasowania produktów do potrzeb Klienta VIP

•    reprezentowanie Why Not TRAVEL przed Klientami VIP podczas bezpośrednich spotkań

•    zbieranie opinie Klientów VIP i współpraca nad wprowadzaniem ulepszeń w oparciu o te opinie

•    ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy

•    negocjowanie warunków umów z dostawcami usług

•    przygotowywanie dokumentów do rozliczeń

Oferujemy:

•    zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

•    elastyczny czas pracy

•    spersonalizowane narzędzia pracy (laptop, telefon)

•    indywidualne podejście do pracownika

•    udział w szkoleniach

•    możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie

•    przyjazną atmosferę pracy

•    stałe wynagrodzenie


CV proszę przesyłać na adres: [email protected] z dopiskiem „Specjalista ds. Obsługi Klienta VIP”.

 

Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.


Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.

 

 

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Miejsce pracy: Kraków, Warszawa, Poznań, Kielnarowa k/Rzeszowa

Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych na rynku polskim.


Wymagania:

•    kilkuletnie doświadczenie w pionie sprzedaży w branży turystycznej

•    doświadczenie w sprzedaży B2B – minimum 2 lata

•    bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz zdolności analityczne

•    doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowej

•    komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i zdolności interpersonalne

•    wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i zdolność do realistycznej oceny sytuacji

•    orientacja na wyniki, odporność na stres, dynamizmu w działaniu

•    bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem

•    dobra znajomość języka angielskiego; język niemiecki będzie dodatkowym atutem

•    biegła znajomość obsługi komputera

•    czynne prawo jazdy kategorii B

Obowiązki:

•    pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi

•    badanie rynku i monitoring działań konkurencji

•    raportowanie bieżącej aktywności handlowej

•    przygotowywanie ofert w zakresie sprzedawanych usług przez WhyNotTravel

•    prowadzenie rozmów handlowych z klientami i przygotowywanie umów współpracy

•    zarządzanie działem handlowym

•    operacyjne organizowanie i kontrolowanie pracy działu handlowego

•    opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją

•    inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży

•    ścisła współpraca z zarządem firmy oraz z pozostałymi działami firmy

Oferujemy:

•    stałą pracę w przyjaznej atmosferze dynamicznego zespołu

•    możliwość rozwoju zawodowego w prężnie działającej firmie

•    umowę o pracę na czas nieokreślony w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

•    możliwości rozwoju zawodowego

•    atrakcyjne wynagrodzenie

•    cykl profesjonalnych szkoleń

•    samochód służbowy


CV proszę przesyłać na adres: [email protected] z dopiskiem ” Regionalny Kierownik Sprzedaży”.

 

Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.


Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.

 

    

Kasjer Lotniczy GDS

z doświadczeniem

Miejsce pracy: Warszawa, Kraków, Kielnarowa k/Rzeszowa

Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych na rynku polskim.

Pracownik zatrudniony na stanowisku Kasjer Lotniczy odpowiedzialny będzie za obsługę klientów firmy z zakresu szeroko pojętej sprzedaży biletów lotniczych oraz wynajmu samochodów w systemie GDS Sabre.

Wymagania:

•    minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Kasjera Lotniczego

•    bardzo dobra znajomość dowolnego systemu rezerwacyjnego GDS

•    komunikatywna znajomość języka angielskiego

•    dodatkowym atutem będzie znajomość innego języka obcego

•    dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe, Internet)

•    dyspozycyjność i komunikatywność

•    zaangażowanie, silna motywacja do pracy

•    wysoka kultura osobista

•    umiejętność pracy w zespole

•    umiejętność pracy pod presją czasu

•    dobra organizacja pracy własnej

Obowiązki:

•    profesjonalna obsługa Klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna)

•    wyszukiwanie, weryfikowanie i przygotowywanie ofert

•    zakładanie rezerwacji, wystawianie biletów lotniczych

•    obsługa zwrotów i zmian rezerwacji

•    kontakt z liniami lotniczymi w sprawach związanych z rezerwacjami i biletami

•    przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do rozliczeń

Oferujemy:

•    zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

•    5-dniowy tydzień pracy (poniedziałek – piątek)

•    stałe godziny pracy – naprzemienny system 2-zmianowy 8-16 i 10-18

•    spersonalizowane narzędzia pracy (laptop, telefon)

•    indywidualne podejście do pracownika

•    udział w szkoleniach

•    możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie

•    przyjazną atmosferę pracy

•    stałe wynagrodzenie


CV proszę przesyłać na adres: [email protected] z dopiskiem „Kasjer Lotniczy”

 

Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.


Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.

 

 


Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych

Miejsce pracy: Kielnarowa k/Rzeszowa

Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych na rynku polskim.

Pracownik zatrudniony na stanowisku Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych odpowiedzialny będzie za obsługę klientów firmy z zakresu szeroko pojętej rezerwacji usług hotelarskich.

Wymagania:

•    dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe, Internet)

•    dobra znajomość dowolnego języka obcego

•    komunikatywność i dyspozycyjność

•    zaangażowanie, silna motywacja do pracy

•    wysoka kultura osobista

•    umiejętność pracy w zespole

•    umiejętność pracy pod presją czasu

•    dobra organizacja pracy własnej

Obowiązki:

•    profesjonalna obsługa Klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna)

•    wyszukiwanie, weryfikowanie i przygotowywanie ofert

•    zakładanie rezerwacji hotelowych

•    obsługa zwrotów i zmian rezerwacji

•    kontakt z hotelami i obiektami noclegowymi

•    przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do rozliczeń

Oferujemy:

•    zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

•    5-dniowy tydzień pracy (poniedziałek – piątek)

•    stałe godziny pracy – naprzemienny system 2-zmianowy 8-16 i 10-18

•    spersonalizowane narzędzia pracy (laptop, telefon)

•    indywidualne podejście do pracownika

•    udział w szkoleniach

•    możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie

•    przyjazną atmosferę pracy

•    stałe wynagrodzenie


CV proszę przesyłać na adres: [email protected] z dopiskiem ” Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych”.

 

Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.


Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.

 

Dołącz do naszego zespołu!  				 / Aktualności z branży  				 / Dla podróżników