Usługa CRM/Call Center

Firma Why Not FLY wprowadza do wachlarza świadczonych usług innowacyjną ofertę. Naszą usługę CRM/Call Center dla Klientów biznesowych będziemy świadczyć na zasadzie outsorcingu.


Polegać będzie ona na różnego rodzaju działaniach marketingowych, sprzedażowych, informacyjnych, w ramach których prowadzone będą akcje telefoniczne czy mailingowe, sprzedaż telefoniczna, obsługa infolinii itp.


Naszym Klientom, w ramach nowej usługi CRM/Call Center, proponujemy między innymi:

– Identyfikację klienta
– Przekierowanie połączeń
– Analizę aktywności operatorów
– Prowadzenie i aktualizowanie rozbudowanej bazy klientów
– Wysyłkę newsletterów ogólnych i spramertyzowanych indywidualnie pod klientów
– Prowadzenie rejestracji zapytań, sprzedaży i ofert
– Analizę kontaktów z klienatami
– Statystyki czasu i ilości połączeń
– Dobieranie właściwej oferty dla danego klienta
– Integracje z zewnętrznym systemem sprzedażowo-rozliczeniowym

Mamy nadzieję, że wykorzystując nasze dotychczasowe doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego oraz innowacyjne rozwiązania, które są nam bliskie, spełnimy Państwa oczekiwania dotyczące rzetelnego podejścia do powierzanych nam zleceń. Wierzymy, że przyczynimy się do poprawy jakości obsługi w Państwa firmach przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.