Aktualności z branży
Oświadczenie Grupy Why Not TRAVEL
Nowe godziny pracy.
Szanowni Państwo,
naszą firmę budujemy od 16 lat, nakładem ogromnego wysiłku i zaangażowania wielu wspaniałych osób, które zbudowały zespół Grupy Why Not TRAVEL. Dla nas wszystkich podróże stanowią sens profesjonalnej działalności, której podstawowym fundamentem zawsze była pasja i satysfakcja z możliwości codziennego wspierania naszych wyśmienitych Klientów.
Obecnie przyszło nam stawić czoła wyzwaniu, które na zawsze zmieni rzeczywistość, do której przywykliśmy. Epidemia koronawirusa zamknęła świat w domach, co bez wątpienia kładzie się cieniem na życiu każdego z nas, nie wspominając o globalnych skutkach gospodarczych, społecznych i politycznych.
W tym niezwykle trudnym i wymagającym samodyscypliny czasie, mamy w sobie ogromną determinację, aby nasza firma mogła ponownie opiekować się Państwa podróżami, gdy sytuacja wróci do normy. Na bieżąco monitorujemy bieg wydarzeń i będziemy się elastycznie dostosowywać do zmieniającego się świata. Wierzymy, że nasza praca i wysiłki mają sens. Jesteśmy dla Państwa i będziemy do dyspozycji, gdy znów wszyscy będziemy mogli swobodnie i bezpiecznie podróżować.
W obecnej sytuacji robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym Klientom, pracownikom i ich najbliższym.
Nasi pracownicy są dostępni dla Państwa od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10 do 15, do odwołania. Oczywiście, poza godzinami pracy biur, służymy Państwu pomocą pod telefonem alarmowym. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Z głębi serca życzymy, aby pozostali Państwo bezpieczni i zdrowi.
Więcej informacji w Biurze Obsługi Klienta
tel: 17 230 68 00, 724 010 003
e-mail: